2013. augusztus 1., csütörtök

Balogh Edna: Edna Glasspainting

Korábban, ha valaki üvegfestést említett, eszembe jutottak keresztlányom aranyos kis matricás üvegfestett mesefigurái, valamint a kolléganőmtől Karácsonyra kapott kis gyetyatartó.. aranyos aranyos.. igazából bárki elkészítheti csak türelem (max. 5 percnyi ;) ) kell hozzá, igaz?

Balogh Edna is ezzel a hétköznapi hobbitechnikával dolgozik és hasonló alapokról indult, de mára egészen más, művészi szinten kivitelezett képeket alkot. Ismerjétek meg hát most Ednát, az alkotót: 



Miért, mikor, hogyan kezdted?
2010 telén kezdtem el üvegeket festeni, egy kislány ihletett akkoriban, akivel először matricákat festettünk, majd ki akartam próbálni az ecsetes, üvegekre történő festést. Amikor az első kép elkészült, nem értettem, miért tetszett másoknak, nekem annyira ösztönös volt, szerintem bárki meg tudta volna csinálni!

Emlékszel még, mi volt az első munkád, amit eladásra készítettél? 
Nem készültem arra, hogy ezt másoknak mutogassam vagy eadjam; végül mégis úgy alakult, hogy elmentem egy kézműves vásárra, ahol idegenek vásároltak tőlem képeket. Emellett van egy közösségi oldalam is, ahol sokan rám találtak. Részt vettem egy kiállításon, illetve egy licitáláson is, amit nagyon élveztem. Minden csatornán, felületen keresztül pozitív visszajelzéseket kapok, és ez jó érzés nagyon.

Miket szoktál készíteni, alkotni? Mit szeretsz a legjobban? 
A képeimet elsősorban a magam kedvéért készítem, a kíváncsiság hajt, hogy meg fogom-e tudni úgy valósítani, ahogy szeretném. Amíg festek, annyira bele tudok mélyedni, hogy észre sem veszem, órák teltek el, mióta leültem. 
 

Mire vagy a legbüszkébb? 
Arra, hogy sosem tanultam, minden eredményem és sikerem a saját próbálkozásom.

Miket csináltál eddig? Most épp min dolgozol? 
Főleg képeket szoktam festeni, nem is túl nagy méretekben, mert az aprólékos, finom mozdulatokat szeretem, amikor kis területen tologathatom a festék felületét, a végén pedig összeáll egy egész, számomra kiegyensúlyozott látvány.


Hol alkotsz? Hogyan kell elképzelni téged lelki szemeink előtt, miközben alkotsz? 
Az egész asztal tele van a festékekkel és az üvegekkel, közben szól a zene, és nem gondolkodom semmin. Azt élvezem ebben a legjobban, hogy ilyenkor nyugodtan lehetek a saját világomban, és még az egyedüllétem eredménye is egy kézzelfogható, szép dolog, amivel másokat is boldogíthatok. 
Mivel foglalkozol még (pl. hobbi)? 
Szeretek a természetben lenni, a vizet, úszni, jó energiájú emberekkel és környezetben lenni, feltöltődni. 
Ki támogat, bátorít, szponzorál? (Szóval ki, az aki nélkül nem tarthatnál ott ahol és akinek köszönettel tartozol) 
Családomnak, Páromnak és barátaimnak, akik mindig biztosítanak arról, hogy amit csinálok, az jó! 
Tapasztalat, jó tanács a többi alkotónak?
Légy önmagad, és élvezd, amíg alkotsz!  
Végül, de nem utolsósorban, hol találhatóak meg a termékeid? 
https://www.facebook.com/pages/EdnaGlassPainting/187761347909587
Köszönjük, hogy bemutatkoztál! További jó hangulatú alkotással töltött órákat és sok vevőt kívánunk!
I love Handmade Hungary

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése